szombat, augusztus 10, 2013

23. rész

Miután nagy nehezen sikerült kikeverednünk a szórakozóhelyről, elindultunk egy éjjel-nappali bolt felé, hogy bevásároljunk a bulihoz. Kicsit se volt feltűnő, hogy 5 fiú beszabadul a boltba, éjfélkor, és rohangálni kezdenek. A lányokkal követtük őket, és elkezdtük bepakolnia kosárba a szükséges dolgokat. Ha a fiúkon múlik, csak alkoholt vesznek, így mi raktunk üdítőket, energiaitalokat. Beletelt vagy fél órába, mire mindent megvettünk és a fiúk is előkerültek. Szerencsére hajnalban kihalt a bolt, így nem kellett a felismeréstől tartanunk. Amíg Liam és én fizettünk, a többiek a parkolóban azzal hülyültek, hogy beleültek a bevásárló kocsikba és egymást lökdösték. A pénztáros lány is észrevette és rosszallóan megrázta a fejét.

- Mindjárt elintézzük őket –mondta Liam
- Jaj, nem baj, csak olyanok, mint a gyerekek –nevette el végre magát
- Ez még a jobb pillanatuk –mondtam
- Sejtettem. Szeretem a zenéteket és sok videót láttam már. –mondta miközben visszaadta a visszajárót
- Esetleg szeretnél fotót? –kérdezte Liam
- Nem akarlak zavarni mikor a barátaiddal vagy –jött zavarba
- Ne butáskodj! –mondtam és már kértem is el a telefonját

Nagyon aranyos volt, láthatóan nagyon örült annak, hogy Liam ilyen közvetlen és aranyos volt vele. Sok képet készítettem róluk, majd kapott egy ölelést és két puszit, ami leírhatatlanul boldog mosolyt csalt az arcára. Ezután felvettük a maradék csomagokat és a többiek után mentünk. Bepakoltuk a holmikat, majd elindultunk hazafele. A többiek már a kocsiban elkezdték a tombolást, én pedig az üvegnek döntött fejjel bámultam a sötét tájat. Liam keze a lábamra csúszott és összekulcsolta az ujjainkat. Nem néztem rá, csak élveztem ujjai cirógatását a kezemen. Hallottam, hogy a fiúk meghívnak még pár embert a haveri körükből, tehát hatalmas embertömegre lehet majd számítani. Hazaérve kipakoltunk a lányokkal, míg a fiúk kicsit odébb tolták a bútorokat, hogy legyen helyünk. Bár Rebecca-nak és nekem nem sok kedvünk volt egy ilyen házibulihoz, azonban ezt nem kötöttük a többiek orrára. Mindenki más úgy be volt zsongva, hogy nem lett volna szívünk lelombozni őket ezzel. Előkészítettünk mindent, ami a bulihoz kellett és egy 20 perc után szállingózni kezdtek az emberek. Rebecca és én többnyire a konyhában maradtunk, hogy elkerüljük a nagy bemutatkozás részt. A fiúk nagyon jól érezték magukat, megérkezett Andy és Ed is, akik hoztak magukkal további embereket. Ed érkezésére én olyan izgatott lettem, mint még életemben soha. Imádtam Ed Sheeran-t, fantasztikus előadó volt! Jane ezt tudta rólam, és addig ügyeskedte a dolgokat, amíg össze nem kerültünk. Nagyon közvetlen és jó fej fiú volt, - bár mit vártam, hiszen ő Harry legjobb haverja -, kellemesen elbeszélgettem vele mindenféle dolgokról.

Nagy bánatunkra a fiúknak hamar feltűnt, hogy elbújtunk a konyhában, és kisvártatva felbukkantak az ajtóban.

- Hát ti mit csináltok itt? –álltak meg a pult másik felénél
- Beszélgetünk? –néztünk rájuk ártatlan szemekkel
- Vagy inkább bujkáltok. Mi a baj? –jöttek oda
- Nincs baj, csak kicsit félrevonultunk, ennyi –öleltem át Liam-et
- Biztos? –nézett rám gyanakvóan
- Öhm biztos –próbált megerősíteni Rebecca
- De azért a kedvünkért visszajöttök? –ölelte magához Zayn a barátnőmet
- Pe-persze –motyogta

Hamar a nappaliban találtuk magunkat, ahol minden szem ránk szegeződött szinte. Liam-hez bújtam és igyekeztem nyugodt maradni. Bemutatott jó pár haverjának, akik így elsőre egész jó fejnek tűntek. Mint kiderült jó pár régi lány ismerősei is eljöttek a fiúknak, akik elég kihívó ruhában táncoltak. Láttam, ahogy Jane lángoló tekintettel nézett egy pontba. Követtem a tekintetét, és amit láttam attól lefagytam, egy lány épp Louis-t próbálta meg elcsábítani. Mielőtt bármit is tehettem volna, Eleanor jött oda hozzám és húzott odébb.

- Valamit kéne tenni, vagy az a ribanc egész este lefoglalja Louis-t –mondta
- Na, várj, te most segíteni akarsz Jane-nek? –nevettem
- Igen! Őt kedvelem, de az csak egy…na, inkább nem mondok semmit –puffoggott
- Nem tudom, mi mit tudnánk tenni. Jane-nak kéne oda mennie –mondtam
- Akkor beszéljünk vele! –mondta és maga után húzott a tömegen keresztül
- Hali –huppantunk le mellé
- Sziasztok –erőltetett mosolyt az arcára
- Miért nem mész oda? –kérdezte Eleanor kertelés nélkül
- Minek? Láthatóan jól érzi magát –motyogta
- Egy fenét! –mondtam
- Hagyod, hogy egy ilyen csaj lenyúlja őt? –nézett rá Eleanor
- Mit tudnék tenni? A nyomába se érek! –mondta mire legszívesebben nyakon vágtam volna
- Ember, Louis érted van oda! Mutasd meg a csajnak, hogy mi a helyzet! –húztuk fel
- De, és ha nem fog menni? –kérdezte rémülten
- Nem olyan nehéz, főleg hogy Louis érted van oda –kacsintottam rá
- Jól van, egy próbát megér –mondta és elindult a tömegen keresztül
- Szerinted sikerülni fog neki? –kérdeztem
- Ha elszánt és nem hagyja magát, akkor igen –mondta Eleanor

Kicsit odébb mentünk, hogy láthassuk, miként alakulnak a dolgok. Louis arca szinte felragyogott, mikor meglátta Jane-t, és szikrát nem kapott, mikor hozzá simult majd szenvedélyesen megcsókolta. Eleanor-al összemosolyogtunk és láttuk, hogy a csaj felszegett fejjel elvonul. Leskelődésünkből, Liam zökkentett ki minket, aki bedugta a fejét közénk.

- Mit nézünk? –kérdezte
- Már semmit, végre összejöttek –mutattunk Louis és Jane páros felé
- Ideje volt. Már azt hittem soha nem jönnek össze –mosolyodott el
- Én is –mondtuk egyszerre
- Akkor most már elrabolhatom? –nézett Liam Eleanor-ra
- Persze. Csak nyugodtan –nevetett El
- Mi, de hova? –kérdeztem

Liam a hátsó kijárat felé vette az irányt, majd kimentünk a kicsit hűvös éjszakába. A hátsó teraszon volt kint egy hintaágy, amin most pokrócok és puha párnák sorakoztak egymáson. Kérdőn pillantottam Liam-re, aki csak megcsókolt és a hintaágyhoz vezetett. Elmosolyodtam mikor rájöttem, hogy mit is tervelt ki. Leült a hintaágyra, majd az ölébe húzott, a hátunk mögé párnákat pakolt, és magunkra terítette a vastag takarókat. Jól esően bújtam a mellkasához, ő pedig szorosan ölelt magához.

- Ez olyan édes –néztem fel rá
- Reméltem, hogy nem nézel hülyének, amiért egy buli kellős közepén találtam ki ezt –mondta
- Dehogy! Amúgy se volt kedvem bulizni –bújtam a nyakához
- Még nem mesélted, mi volt ma a modellügynökségnél –simogatta a hátamat
- Hát, úgy tűnik, hogy nem csak Eleanor lesz modell –mondtam
- Téged is szerződtetni akarnak? –kérdezte
- Úgy tűnik igen. A pasi kijelentette, hogy tökéletes lennék modellnek, és felvesz Eleanor mellé, mondván mi ketten tökéletes páros leszünk –mondtam
- Gratulálok kicsim! Ez fantasztikus –mosolygott majd megcsókolt
- Köszönöm. Bár nem tudom, hogy menni fog ez nekem egyáltalán vagy sem –bizonytalanodtam el
- Menni fog emiatt ne aggódj! –bíztatott
- Remélem. –hunytam le a szememet

Olyan jó érzés volt így kettesben ülni a csillagos ég alatt. Apával még régebben volt, hogy kifeküdtünk a kertbe és megtanította nekem az összes csillagképet, így az összeset felismerem. Liam-el megpróbáltuk megtalálni őket, és többé-kevésbé sikerült is megtalálni a többségét. Eltelt vagy 2 óra, mire elcsöndesedett odabent minden, és nem sokára Zayn, Rebecca, Louis és Jane jöttek ki hozzánk a teraszra.

- Vége a bulinak? –kérdezte Liam
- Aham. Harry és Eleanor elaludt, a többiek meg kiütötték magukat. Így véget vetettünk a bulinak –mondta Zayn
- Látom ti nagyon jól elvoltatok idekint –mondta Louis
- Csak egy kicsit kettesben szeretünk volna lenni –érvelt Liam
- Nem fagytatok meg? –húzta összébb magán Rebecca a kabátját
- Nem, mert takarók alatt vagyunk. De ott melletted a széken van még –mutattam mögé
- Oh, máris jobb –mondta miután Zayn magukra terítette a takarót
- Fázós banda –nevetett Jane
- Nem mindenkit fűt a friss szerelem –kacsintott rá Rebecca
- Azt akarod mondani, hogy 1 év múlva már nem fog fűteni? –nézett rá Jane
- Kiforgatod a szavaimat –vágott hozzá egy párnát
- Én? Dehogy! –nevetett és visszadobta a párnát
- Párnacsata! –kiáltotta el magát Liam és a többiekhez vágott egy-egy párnát

Időm nem volt ellenkezni vagy leállítani őket, máris egy hatalmas párnacsata alakult ki. Louis a lábamnál fogva húzott le Liam öléből, majd a földre tepert, rám ült és úgy kezdett el püfölni egy párnával. Szerencsére nálam is volt egy, így közelről tudtam védekezni és támadni. Láttam, hogy Zayn és Liam egymást püfölik, míg Jane és Rebecca mellettünk röhögtek.

- Ne csak ülj ott és röhögj, szedd le rólam a pasid –mondtam Jane-nak
- Megpróbálom, de nem ígérek semmit –mondta

Szegény lány annyit ért el, hogy Louis őt teperte le, és kezdte el csikizni. Erre Jane hangos visításba kezdett, Rebecca-val pedig a segítségére siettünk. Sajnos a fiúk közötti összetartás nagyobb volt, így ahogy ketten kezdtük el Louis-t csikizni, Liam és Zayn orvul ránk támadtak. A hangos visítozás, amit a teraszon leműködtünk, a többieket felébresztette és lecsalogatta.

- Mi a jó isten van itt? –állt meg az ajtóban egy kócos, kómás Harry illetve Eleanor
- Segítsetek –mondtuk egyszerre a lányokkal
- Inkább fejezzétek be ti is. –mondta Harry és leszedte rólam Liam-et
- A pillanat, amikor Harry a megfontoltabb, mint Liam! Ezt is megéltük! –kiabálta Louis
- Ne kiabálj már –vágott hozzá egy párnát Eleanor
- Nem játszunk, öljük meg az ex-et játékot –nézett rá Louis
- Akko fogd be és menj aludni visítozó vadrépa –mondta Eleanor és bement
- Hát, ha már így elzavartak minket, talán tényleg menni kéne aludni –állt fel Zayn
- Rendben, menjünk –kászálódtunk fel mindannyian

Bepakoltuk a párnákat és a takarókat a kanapéra, majd felmentünk a szobáinkba. Fáradtan dőltem el az ágyra, fejem alá húztam egy párnát és Liam-et néztem, aki egy gyors mozdulattal vált meg a felsőjétől. Beharaptam az alsó ajkamat, egyszerűen őrjítően nézett ki. Liam elkapta a pillantásomat és féloldalas mosoly jelent meg az arcán. Közelebb jött hozzám, majd felhúzott az ágyról és szorosan ölelt magához.

- Fürdesz velem? –kérdezte
- Te-tessék? –hebegtem
- Fürödj velem… kérlek –súgta a fülembe

Nagyot nyeltem és a szívem egyből hevesebben kezdett verni. Liam kezei az oldalamat, majd a csípőmet simogatták, végül megtalálta a ruhám cipzárját, és mikor látta, hogy nem ellenkezem lehúzta rólam a ruhát. Lassan lecsúszott a bokámhoz, én pedig kiléptem belőle, és ott álltam előtte fehérneműben. Éreztem, hogy elvörösödök és lehajtottam a fejemet, hogy titkoljam előtte. Liam egy puszit adott a fejemre, majd ismét magához ölelt. Kezeim izmos hátán pihentek, és égető érzést éreztem az iránt, hogy végig csókolgassam a mellkasát. Gyorsan elhessegettem ezt a gondolatot, és követtem őt a fürdőbe. Lassan megszabadított az összes ruhámtól, majd mikor a sajátjai is az enyémen hevertek egy csinos kupacban, beállt a zuhany alá. Felém nyújtotta a kezét, majd némi habozás után elfogadtam és beléptem mellé a zuhanykabinba. Élveztem a helyzetet, de mégis rettentő zavarban voltam. Igaz Liam-el már egyszer lefeküdtem, de az teljesen más volt. Ott tudtam magam takarni, és a szobában is csak félhomály volt. De itt, nem esélyem se volt erre. Liam elvette a szivacsot mellőlem, ráöntött egy keveset a tusfürdőmből, és elkezdett átdörzsölni. Az arcom a miatt lángolt, hogy zavarban voltam, azonban a testem többi része, az érintésétől lobbant lángra. Miután végzett, lemosta rólam a tusfürdőt, és a kezei követték a víz nyomát a testemen. Mikor már teljesen habmentes voltam, felé fordultam és én következtem a mosdatásban. Azt hittem jobban zavarban leszek, de nagyon élveztem. Élveztem minden egyes tökéletes porcikáját átdörzsölni, majd lemosni vízzel. A fürdés közel egy órásra sikeredett, de minden percét imádtam.

Lefekvés után még egy kicsit beszélgettünk, majd hamarosan elnyomott mindkettőnket az álom.

Másnap fél egy körül keltem fel, és oldalra fordulva láttam, hogy Liam már nincs mellettem. Hunyorogva néztem körbe a szobába, majd elcsoszogtam a fürdő felé, hogy rendbe szedjem magam. Épp a fogamat mostam, mikor a telefonom csörögni kezdett. Hosszas keresgélés után előtúrtam a táskám aljáról és láttam, hogy Macey az. Gyorsan kiöblítettem a számat és felvettem.

- Szia, prücsök –szóltam bele
- Sam anyáék itt vannak! –mondta
- Ne is folytasd! Mindjárt ott vagyok! –mondtam és már rohantam is felöltözni

Magamra kaptam a ruháimat, felnyaláboltam a telefonomat és már rohantam is le a lépcsőn. Gondoltam, hogy egy hamar nem fogják feladni, de hogy ilyen kitartóak legyenek, nem számítottam rá. A többiek kérdezősködésére csak annyit mondtam, hogy sietnem kell. Felkaptam a kabátomat, belebújtam a cipőmbe és már rohantam is. Futva tettem meg az utat Liam szüleinek a házáig, és mikor megláttam Liam kocsiját, rögtön rossz érzésem támadt. Szerencsére tudtam, hogy az ajtó nyitva van, így kopogás nélkül rohantam be. A nappaliban ott találtam mindenkit, még anyát is. Egy emberként kapták felém a fejüket és láthatóan meglepődtek.

- Na, már csak te hiányoztál –morogta a tesóm
- Elmondaná, valaki mégis mi folyik itt? –kérdeztem
- Egyértelmű nem? Elviszem Macey-t –fordult felém a bátyám
- Csak szeretnéd elvinni, de a gyerek marad velem –mondtam
- Minek? Hogy esténként lepasszold idegeneknek, hogy együtt hancúrozhassatok? –kérdezte gúnyosan anya
- Nem idegeneknél volt és nem passzoltam le. –mondtam
- Nem érdekel, mit csinálsz, velem jön! –vette át újra a szót a bátyám
- Látom az idő múlásával a felfogó képességed igen meggyengült –néztem rá
- Mégis mit akarsz? Nem lehetsz a gyámja, nem engedik, hogy nálad maradjon –mondta lekezelően
- Nála nem, de nálam igen –mondta Liam
- Még csak az kéne, hogy az unokám nálad legyen! –mondta anya
- Már pedig így lesz. Beadta már a szükséges papírokat, hogy ő legyen Macey gyámja –öleltem át
- Nem fognak alkalmasnak találni rá! –nevetett anya
- Asszonyom, a világon bármit meg tudok adni Macey-nek, tisztességes munkám van, csodálatos barátnőm és több otthonom is, ahol tudom biztosítani azt a nyugalmat, amire a kislánynak szüksége van. Valóban ezt gondolja? –állta Liam anya tekintetét
- Csak egy felelőtlen kölyök vagy! –lépett közelebb
- Nagykorú vagyok, nincs akadálya a dolognak –válaszolta Liam
- Azt hiszem ennek itt és most lesz vége. Kérem, távozzanak! –mondta Geoff
- Nem megyek sehova az unokám nélkül! –makacskodott anya
- Ez az én házam, és most megkérem, hogy távozzanak! –emelte meg a hangját Geoff
- Ezzel még nincs vége testvérkém! –mondta a bátyám mielőtt távoztak

Nagyot sóhajtottam, miközben próbáltam megnyugodni.

- Macey hol van? –fordultam Karen felé
- Liam régi szobájában –mondta én pedig felrohantam az emeletre

Belépve a szobába, Macey-t az ágyon találtam és láthatóan meg volt rémülve.

- Gyere ide kicsim –öleltem magamhoz
- Elmentek? –kérdezte
- Igen el, és ne aggódj. Nem hagyom, hogy elvigyenek –mondtam

Liam lépett be a szobába, majd megállt az ágy végében. Macey felé nyújtotta a kezét, majd leült mellénk, és mindkettőnket szorosan megölelt. Macey-t az ölébe emelte, én pedig oldalról bújtam hozzájuk. Karen és Geoff az ajtóban álltak és mosolyogva nézték, ahogy összebújtunk az ágyon ülve. Szerencsére Macey hamar megnyugodott, így összeszedtük a cuccait, megköszöntük Liam szüleinek, hogy vigyáztak rá, majd elindultunk haza.

- Mit szólnál Macey, ha vennénk egy kutyust? –kérdezte Liam
- Úú az szuper lenne! –lelkesedett fel
- Jól meggondoltad? –néztem rá
- Persze! Akkor indulás megvenni az első kis kedvencünket –mondta és én csak mosolyogtam a gyermeki lelkesedésükön

Ráment a fél napunk, mire megvettük a tökéletes kutyust, aki mindkettejüknek tetszett, és akibe mindketten elsőre beleszerettek. Végül egy nagyon édes alaszkai Klee Kai kutyust választottak, amely hasonlított egy husky kutyusra, mégsem volt teljesen az. Nagy gomb szemei voltak, és békésen szuszogott Macey ölében. Hazaérve vidáman nyargaltak be mind a hárman a házba, én pedig mögöttük sétáltam. A többiek rögtön körberajongták a kis jövevényt, majd nevet kezdtek el neki keresni. Sok név felvetődött, de egyik sem tetszett senkinek igazán.

- Mi lenne, ha Loki lenne a neve? –kérdezte Liam
- Jól hangzik, akkor legyen az a neve! –mondtuk helyeslően
- Akkor üdv Loki a nagy 1D családban –emelte fel Liam a kutyust mire az vidáman ugatott egyet  
Mosolyogva ültem le Eleanor mellé és néztük, ahogy Liam és Macey Loki-val játszik.

2 megjegyzés:

  1. Uh ez nagyon jo rész lett *-* és Lokiiiiii, olyan aranyos kutyus *-* fhu, imádom a blogaidat *-*'siess a kövivel *-* ui.: első komizo, muhahahahah xd

    VálaszTörlés
  2. Ahh iszonyat jó lett.. Annyira aranyos Liam és hogy el akarják vinni Macey-t. Na nem ez n történhet meg.. Nagyon siess a kövivel..

    VálaszTörlés