hétfő, május 28, 2012

Egy kis előzetes

Sziasztok!

A délután folyamán felkerül az új rész, de gondoltam hozok egy kis előzetest belőle. Remélem tetszeni fog nektek és kedvet kaptok az egész rész elolvasásához majd :)

Sok puszi minden drága olvasómnak xx

És akkor az ígért részlet:

"- Miért kérsz bocsánatot folyton azért, mert vannak érzéseid? –kérdezte

- Nem tudom –mondtam őszintén

- Természetes dolog ha kiborulsz vagy ha sírsz. Csak ne lökj el magadtól ilyenkor mindenkit. –mondta

- Mindenkit vagy téged? –néztem fel rá

Fogalmam sincs honnan jött ez és hogy miért mondtam ki, de már késő volt. Kimondtam.

- Mindenkit, akárkit, engem. –mondta

- Nos, nem kell aggódni sem neked, sem másnak. Megleszek –álltam kitartóan a tekintetét

- Tehát ha újra megölellek és óvatosan a karjaimba vonva ringatlak nem kezdesz el újra sírni? –kérdezte

- Liam! –mondtam összeszorított szemekkel

- Válaszolj –jött közelebb

- Nem. –hajtottam le a fejemet

- Kérlek –már egészen közel volt hozzám

- Nem lehet –ráztam meg a fejemet

- Sam. Hát nem tudod? Bármit lehet csak bátorság kell ahhoz, hogy akarni merd –éreztem ahogy az állát a fejemen pihenteti"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése