kedd, május 01, 2012

4. rész

Már épp félálomba merültem mikor kopogtattak az ajtón, majd Hannah és Jane rontott be a szobába.

- Meséld csak el nekünk, honnan ismered Louist? –ültek le az ágyra

Rebecca sétált be mögöttük az ajtón és sokat mondóan nézett rám.

- Az unokatesómon keresztül találkoztam vele és Niallel először. Tudjátok, hogy anyuék dolgoztak és így Andyt küldték át, ő meg hozta magával ezt a két jó madarat. Ennyi a kis történet –mondtam

- És ezt csak így mondod? Niall és Louis a házatokban volt és még csak nem is szóltál? –kérdezte szemrehányóan Hannah

- Meg ne ölj! Különben is jó ha félóráig voltak ott. –védekeztem

- Félóra is sok! –mondta Jane

- Ne szedjétek le a fejét azért –mondta Rebecca az ajtónak dőlve

- Te tudtál róla igaz? –fordult hátra Hannah

- Igen. –bólintott

- Árulók! –mondta egyszerre a két lány és összeszűkített szemekkel néztek ránk

- Ugyan már! Ahogy láttam az én segítségem nélkül is nagyon jól elvoltatok! Főleg te és Louis! –vágtam vissza

- Mi? Mi.. vagyis én nem is! –jött zavarba

- Aha! Láttam ahogy Louis a nyakadat törölgeti lágyan a törülközővel! –néztem a barátnőmre

- Micsoda? –lepődött meg Hannah

- Úgy bizony! –bólogattam

- Neki nem jelentett szerintem semmit. –piszkálta a takaróm szélét

- Soha ne mond hogy soha! –kacsintottam rá

- Ez igaz –ölelte meg Rebecca

Ezután végre sikerült aludnom kicsit és nem ért semmilyen váratlan meglepetés. Este felé kifeküdtünk a fűre a kertben és néztük ahogy lemegy a nap. Az egész nagyon kellemes lett volna, ha Hannah nem rohan ki izgatottan a házból.

- Tudni akarom? –nézett fel rá Rebecca

- Igen! Louis most írt, hogy holnap lemennek a partra és hogy nem e megyünk le mi is –ugrált mögöttem

- Jó szórakozást! –mondtam lehunyt szemmel

- Mi? Nem! Te is jössz! –mondta Jane

- Minek? Nem tudok úszni! És utálok napozni még mindig! –ültem fel

- Nem hagyunk itthon! Ha megyünk mindenki jön! –nézett rám Hannah

- Szadisták! De még fürdőruhám sincs! –vigyorogtam

- Akkor reggel az első utunk oda fog vezetni! –mondta Jane és lezártnak tekintették a vitát.

Reggelre reméltem, hogy a lányok elfelejtik az esti őrültségüket de tévedtem. Kora reggel már rángattak ki az ágyból, mondván mennünk kell vásárolni.

- Semmit nem kell! Csak aludni –húztam vissza a fejemre a takarómat

- Ne legyél már ilyen! Nem mondtad, hogy a fiúk nálad vannak! Most hogy lenne lehetőségünk találkozni velük ettől is meg akarsz fosztani? –nézett nagy szemekkel Jane

- A lelki zsarolás az jól megy! –rúgtam le magamról a takarómat

- Persze! Ez mindig beválik! –vigyorgott Hannah

- Mentek a sunyiba! –vonultam be a fürdőbe

- A nappaliban megvárunk! –mondta Rebecca és hallottam hogy kimennek

Morogva álltam neki a készülődésnek és még akkor is morogtam mikor a ruháimat dobáltam az ágyamra. Mivel aznap is nagyon meleg volt és vásárlás után mentünk a strandra, így egy farmer rövidnadrágot, egy kék trikó szerű felsőt és egy hozzá sportcipőt. Leérve a nappaliba a lányok már indulásra készen voltak.

- Most inkább én vezetek, látom morcos kedvedben vagy –mondta Hannah

- Remek ötlet. De útközben veszünk egy kávét mert mindjárt elalszok! –mondtam beevickélve a hátsó ülésre

- Majd megállunk valahol –bólintott Rebecca

- Tökéletes –dőltem hátra

Ismét csak majdnem jutottam el odáig, hogy elaludjak ugyanis idő előtt megint felébresztettek.

- Tessék a kávéd –nyújtott hátra Hannah egy nagy poharat

- Mi? Épphogy lecsuktam a szemem! –vettem el

- Az már vagy 20 perccel ezelőtt volt álomszuszék –mondta Jane

- Bocsi –ittam bele a forró italba

- Akkor most irány a bevásárlóközpont! –mondta Hannah

- Végem van! –bújtam a kávés poharam mögé

- Dehogy! Ebbe még nem halt bele senki –bökött meg Jane

- Mondod te! Én leszek az első figyeld meg! –néztem rá

Nem mondtak semmit csak nevetve megrázták a fejüket. 10 perc múlva már a különböző fürdőruhák között válogattak a lányok én meg szörnyülködve figyeltem, hogy miket akarnak rám adni. Volt ott minden ami csak fürdőruhának nevezhető. Mikor azonban Jane egy türkizkék trikinit vett le heves tiltakozásba kezdtem és azonnal fellázadtam.

- Na nem! Kizárt, hogy én ezt felvegyem! Vagy egyáltalán felpróbáljam! –mondtam

- Nincs apelláta menj be és próbáld fel ezeket –mondta Hannah és kezembe nyomott jó pár darabot

- Szadisták! –morogtam

- Ne morogj inkább gyere ki ha kész vagy –mondta Rebecca

Úgy döntöttem nem fűzök hozzá inkább kommentárt, helyette elkezdtem felpróbálni a fürdőruhákat. Felvéve az elsőt nem akartam kimenni, szörnyen állt rajtam. 10 perc könyörgés és győzködés után hajlandó voltam kibújni a próbafülkéből.

- Mondtam már, hogy nem vagy normális néha? –nézett rám Jane

- Nem. –mondtam tömören

- Nagyon jól áll a fürdőruha ne legyél lökött! Na menj vissza és próbáld meg a többit is –terelt vissza Hannah

Nagyot sóhajtva fordultam sarkon és mentem vissza a fülkébe. 5 fürdőruha és kisebb toporzékolás után – ami persze a részemről volt – végül a türkizkék trikini mellett voksoltak a lányok. Én nem nagyon voltam oda érte, de nem álltam le vitatkozni, minél hamarabb szabadulni akartam a boltból.

- Akkor irány a part! –kiáltott fel Jane

- Előbb vigyetek haza, hogy fel tudjam venni a fürdőruhámat –húztam a számat

- Meglesz –kanyarodott ki a parkolóból Hannah

A házba érve gyorsan felrohantam az emeletre, bezárkóztam a fürdőbe és kelletlenül magamra vettem az új szerzeményt. Elkészülve magamat nézegettem a tükörben, de továbbra sem tetszett amit láttam. Így gyorsan visszavettem a ruháimat és rohantam vissza a kocsihoz.

- Na megvagy? –nézett rám Rebecca

- Sajnos! –mondtam

- Maradj már! Los Angeles tengerpartja gyönyörű! –nézett rám a visszapillantó tükörben Hannah

- Ha ti mondjátok!

- Ott lesz Liam! –lökött meg Jane

- Mi? –kaptam fel a fejemet

- Niall telefonált amíg bent voltál. Harry nem jön mert nem érzi jól magát, de a többiek jönnek –mondta Jane

Nem válaszoltam semmit csak a gondolataimba merültem. Újra látom Liamet. Ennek nem kéne így örülnöm, nem normális. Megráztam a fejemet és elhatároztam, hogy ahogy tudom kerülni fogom a társaságát, persze nem feltűnően. Az út viszonylag simán ment azt leszámítva, hogy a menetszél sikeresen lefújta Jane sapkáját a fejéről. Tehát nem volt más választásunk, mint félreállni és megkeresni az eltűnt sapkát ami pár percnyi keresgélés és röhögés után meg is lett. Valahogy nem volt kedve még egyszer elveszíteni így nem vette fel, hanem az ölébe rakta. Azon az állásponton volt, hogy majd a parton felveszi. Kisebb keresgélés után találtunk egy kisebb parkolót, ahol még két kocsi parkolt. Az egyik egy nagyobb – narancssárga - kisbusz volt. Elgondolkodtam azon, hogy vajon ki jön kisbusszal a partra, majd leesett.

- Szerintem a fiúk már itt vannak –mondta ki a gondolataimat Hannah

- Miből gondolod? –fordult felé Jane

- A kisbusz. –mutatott a háta mögött lévő járműre

Jane egyből lázba jött és elkezdtek Hannahval felfutni a közeli homokos kis dombon.

- Arról nem volt szó, hogy mászni kell bármit is –mondta Rebecca

- Csak utánad! –vigyorogtam rá és előre engedtem

- Kössz –mondta és a hátára vette a gitárját

- Minek hozod a gitárodat a partra? –kérdeztem mögötte haladva

- Megszokás. Lassan mindenhova magammal viszem

- Feltűnt! Éppen csak a fürdőbe nem viszed magaddal –mondtam és a következő pillanatban elhasaltam a homokos lejtőn

- A lábad elé nézz ne szövegelj –segített fel

- Ah pff azt hiszem lenyeltem egy kis homokot –prüszköltem

- Azért ennyire ne legyél mindenevő! –nevetett

- Kárörvendő –ráztam ki a ruhámból a homokot

- Tudod hogy szeretlek! –indultunk tovább

- Érzem! –motyogtam

Pár perc után felértünk a kis dombszerű valamire, ahonnan lenézve gyönyörű látvány tárult elénk. El kellett ismernem igazuk volt a lányoknak. LA tengerpartja valóban mesés.

- Na ki ér le előbb? –fordult felém Rebecca

- Felejtős! Elég volt felfelé elhasalni! Nem akarok lefelé is pofára esni! Versenyezz magaddal –indultam meg lefelé lassan

- Gyáva!

- Elővigyázatos! Nem te nyeltél le pár vödörnyi homokot! –javítottam ki

Rebecca csak nevetett erre és futva elindult lefele a lejtőn, aminek az aljában Hannah és Jane várt már minket.

- Gyere már! Ha így haladsz soha nem érsz le! –kiabálta Jane

- Ha nem akartok megvárni menjetek előre! –válaszoltam

- Rendben! –kaptam a választ és elindultak a part felé

- Ennyit a barátaimról –morogtam, de továbbra sem állt szándékomban lefutni

Mire leevickéltem a homokos lejtőn a lányok már megtalálták a fiúkat és társultak melléjük. Ahogy elnéztem Louis, Liam, Jane és Rebecca már a vízben voltak. Zayn, Niall és Hannah a parton ülve beszélgettek. Nagyot sóhajtottam majd elindultam feléjük. Hannah hamar kiszúrt magának és integetni kezdett amire a fiúk is felfigyeltek.

- Végre ideértél! –vette el tőlem a kosarat

- Én hiányoztam vagy a kaját tartalmazó kosár? –néztem rá

- Mindketten –vágta ki magát

- Kimagyaráztad –ültem le mellé

- Most jöttél? –nézett rám Zayn

- Dehogy. A lányokkal, csak felfelé sikeresen elhasaltam és lefelé ezt már nem kockáztattam meg. –magyaráztam

- Ismerős. Mikor először jártunk itt Liam és Louis rögtön azzal kezdték, hogy leborultak a lejtőn –mondta Niall

- Megnyugtató, hogy nem csak én vagyok ilyen béna –nyugtáztam

- Ugyan! Harry képes a saját lábában elesni, főleg ha vízben van! –legyintett Zayn

A két fiúnak sikerült elérnie, hogy ne érezzen magamat annyira bénának, amiért hálás voltam nekik. De azért még jobban hálás voltam, hogy nem nevettek ki. Már épp pakoltam volna ki a dolgokat a kosárból mikor Louis és Liam közeledett felénk. Ösztönösen közelebb húzódtam Zaynhez aki erre elnevette magát.

- Félsz, hogy Louis által megint vízben kötsz ki? –kérdezte

- Nyeltem egy-két vödörnyi homokot! Kihagynám, hogy nyeljek rá pár liternyi vizet, kösz! –mondtam

Zayn erre hangosan felnevetett és átkarolta a vállamat.

- Nahát ki tisztelt meg minket a jelenlétével! –huppant le mellém Louis

- Gúnyolódj csak és el is mehetek! –néztem rá

- Esélyed nem lenne megszökni, de próbálkozhatsz! –mondta vigyorogva

- Te mindig ilyen kitartó vagy? Ragadós ez nálatok? –mutattam rá és Liamre

- Sokban hasonlítunk, szóval igen –mondta Liam

- Szuper.

- Nem jöttök be a vízbe? Nagyon kellemes –mondta Louis

- Menjünk! –állt fel Niall majd elkezdte levenni a ruháit

- Te így jössz? –nézett rám Louis

- Én sehogy nem megyek! –mondtam

- Miért? –nézett rám mindenki

- Rémlik, hogy még mindig nem tudok úszni? –emlékeztettem őket

- Igen, nehéz elfelejteni. De még Zayn is jön! –mutatott a hátam mögött álló fiúra

- Pólóban? –kérdeztem és megfordulva láttam, hogy Zaynen már nem volt póló

- Praktikus ha az ember a fürdőgatyáját veszi fel rögtön –mondta

- Jól megleszek én itt a parton is. Majd innen nézlek titeket –mondtam

- Kizárt! Jössz és kész –húzott fel Louis

- Nem. –húztam ki a kezemet

- Ne már! –nyafogott Louis

- Louis 7 évesen majdnem belefulladtam az iskolai uszoda medencéjébe! Önszántamból azóta se mentem vízbe! –hadartam

- Semmi baj nem lesz. Majd vigyázunk rád –mondta mosolyogva Liam

- Ahj legyen, de ha meghalok az a ti lelketeken fog száradni! –mondtam és morogva nekiöltöztem a fürdőzésnek

- Vállaljuk a kockázatot! –mondta Niall

Nem kommentáltam csak bizalmatlanul tekintgettem a hullámok felé.

- Ejha! Ilyen fürdőruhát akartál előlünk eltitkolni? –nézett rám Zayn

- Csak tisztázás végett, nem én választottam! –néztem rá

- Pedig jól áll –jött mellém Liam

- Menjünk inkább mielőtt meggondolom magam –mondtam és szándékosan kicsit lemaradtam tőlük

Feltett szándékom volt, hogy csak kicsit megyek bele a vízbe, de valaki hátulról felkapott és befutott velem a hullámok közé.

- Senki nem ússza meg –mondta egy mackós hang

- Liam! Tegyél le! Ez nem vicces –mondtam

- Nyugi! Foglak! –engedte el a lábamat én meg a nyakába kapaszkodtam

- Ennyire hiányzott a nyakadból egy vízfóbiás és hisztériás lány? –kérdeztem

- Megnyugodnál? Tudtommal én voltam az aki a medencénél is megmentett. Nem lesz bajod. Vigyázok rád –mondta és kisimított egy tincset az arcomból

- Könnyen beszélsz –mondtam és körbenézve láttam, hogy rajtam kívül mindenki élvezi a vizet

- Sam lazíts! –szólt oda Niall

- Amint Liam kivisz az alacsonyabb vízbe, Zayn mellé meglesz! –válaszoltam

- Rendben –mondta beleegyezően Liam és elindult velem

- Köszönöm –mondtam mikor éreztem hogy leér a lábam

- Nos itt akkor már megleszel Zayn mellett –mondta Liam és visszament a többiekhez

- Legalább nem vagyok most egyedül –mondta és lefröcskölt

- Gonoszkodsz? –néztem rá

- Baj? –vigyorgott mire elkezdtük egymást fröcskölni

Mikor már mindketten csurom vizesek voltunk és nem bírtuk tovább a nevetést leültünk a part szélére, ahol még a víz elért minket. Zayn remek társaságnak bizonyult bár tipikusan olyan ember aki nehezen nyílik meg másnak. Azonban 1 óra után már önfeledten és vidáman mesélt sok vicces történetet ami velük történt meg, amin jókat nevettem. Fél óra múlva a többiek is úgy döntöttek, hogy csatlakoznak hozzánk.

- Meguntátok? –nézett rájuk Zayn

- Elfáradtunk és mivel két barátunk különcködik gondoltuk jövünk boldogítani őket –ugrott rám Louis

- És ezért muszáj engem kínozni? –mondtam és próbáltam lehámozni magamról

- Egyértelműen! –gurult le rólam

- Gyere –mondta Liam és felhúzott

- Köszi. –álltam fel

Nagyon kellemes volt az idő és mivel még korán volt Hannah felvetette az ötletet, mi lenne ha sétálnánk a parton. Mi pedig lelkesen bólogattunk mivel nem láttunk még semmit LA ezen részéből. A séta során pár napozó és fürdőző felismerte a fiúkat így kisebb aláírás, fotókészítés szakította félbe a sétát. Ilyekor többnyire mi félre álltunk és próbáltunk nem zavarni. Délután folyamán elértünk egy másik part részre, ami üres volt és egy teremtett lélek nem volt arra. Úgy döntöttünk, hogy letelepszünk itt és a többiek megint belevetették magukat a habokba. Itt már nem tudtak meggyőzni arról, hogy tartsak velük így inkább a partról néztem ahogy bohóckodnak. Remekül szórakoztak és olyanok voltak – fiúk és lányok egyaránt – mint a gyerekek. Néha azon kaptam magamat, hogy akaratlanul is Liamet nézem és mikor elkapta a tekintetemet gyorsan máshova néztem. Ritka hülyén viselkedtem és már saját magamat bosszantottam. Kis idő múlva Liam otthagyta a többieket és csatlakozott hozzám.

- Ennyi volt? –nyújtottam át neki a törülközőjét

- Jóból is megárt a sok. Meg aztán kicsit hűvösebb van így késő délután –törölte meg a haját

- Igen most már hűvösebb van –értettem egyet

- Azért remélem nem haragszol amiért bevittelek a vízbe –ült le mellém

- Dehogy! Csak megijedtem ne haragudj amiért úgy viselkedtem –néztem a többieket

- Semmi baj. Megértelek –mondta nyugtatóan

- Sajnos rossz szokásom, hogy bepánikolok ha víz közelébe kerülök –motyogtam

- Sam nyugi! Nem haragszom –tette a kezét a kezemre

- Ennek örülök –néztem le a kezünkre

- Legközelebb majd megyünk vidámparkba vagy valahova, amit te is tudsz élvezni –mondta és kezét még mindiga kezemen tartotta

- Ó ugyan én ezt is élvezem. Gyönyörű a tengerpart, jó idő van vagyis volt és a barátaimmal lehettem. Tökéletes nap –emeltem fel rá a tekintetemet

- Akkor jó –mondta és a többiek felé nézett, de kezét még mindig a kezemen tartotta

Én moccanni se mertem annyira ledöbbentett Liam tette. De gondolatban gyorsan megráztam magam, ez csak egy kedves baráti gesztus! Igen! Semmi több! Nagy levegőt vettem és mosolyogva figyeltem ahogy Louisék kifutnak a vízből.

- Na kishableány elég volt mára? –kérdezte Liam Louistól és most már elvette a kezét az enyémről

- Mára! Majd valamelyik nap folytatjuk –mondta és dörzsölni kezdte magát

Pár perc múlva mindenki szárazon és felöltözve ült le a homokba. Mivel nem volt kedvünk még hazamenni egyikünknek sem így Niall javaslatára körbe leültünk és beszélgetni meg énekelni kezdtünk. Mondhatni tökéletes befejezése volt a napnak.

4 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Imádom. Annyira aranyosak és bírom Louis-t,hogy nem hagyja békén Samet:D
    Siess*-*

    VálaszTörlés
  2. wáááááá! akkor vissza szívom amit a Harrys bloghoz írtam. :DD új rész!! oléé! (és milyen jó! - bár tőled megszoktam :P) remélem hamar lesz a kövi :) <3

    VálaszTörlés
  3. vegre! iiiiiiiii*-*:$ dejoooo...Liaaaaaaaaaaaaaam;)*-* imadtam;) siess siess draga;)
    millionyipuszi<3

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! :3

    Köszönöm szépen mindenkinek aki írt, imádlak titeket lányok! *-* Vivi Louis még sok szerepet fog játszani Sam életében ;) Liam pedig kisebb magánakciókat fog leműködni de pssz :D

    Ne haragudjatok, hogy most hosszú ideig nem volt rész (itt és a másik blogomon is) de most van a vizsgaidőszak a főiskolán, és rengeteget kell tanulnom :/ ráadásul utolsó éves vagyok, és szigorlatozni fogok júniusban amitől nagyon tartok :S Köszönöm a türelmeteket!!! <3

    sok pusszi :)

    VálaszTörlés