vasárnap, június 30, 2013

BLOGLOVIN

Sziasztok drágáim!

Új rész várhatóan holnap fog jönni, de most egy nagyoon fontos hírrel jöttem.
Nem tudom hányan tudjátok, de a blogspoton el fognak tűnni 1-én a rendszeres olvasók, amit eleinte nem vettem komolyan, de mostanra már mindenhol ezt lehet olvasni. Nagyon szíven ütött ez a hír, és rettenetesen elszomorított!
Tudom, hogy az utóbbi időkben elhanyagoltam a blogot, de ez is nagyon fontos számomra úgy, mint a másik. És most mikor olyan szép kis családban gyűltünk itt össze, 31 rendszeres olvasóval minden eltűnik. Őszintén szólva, nagyon elkeseredtem, kisebb sírás kerülget, hogy ez fog történni :( 

Mikor ezt a blogot elkezdtem, a másik mellett, nem tudtam még, hogy mi sül ki belőle, de mindenképpen szerettem volna létrehozni. Egy teljesen más világ mint a másik blogom, de hihetetlenül fontos számomra. És annak ellenére, hogy mennyire elhanyagoltam, Ti itt voltatok, olvastátok és vártátok hogy újra lendüljön az egész. Most pedig mikor újra elkezdtünk ilyen szépen gyűlni, eltűnik minden. Még mindig nem tudom elhinni, hogy ez fog történni.

Nem nagyon fordulok hozzátok kéréssel, de most ez tényleg NAGYON FONTOS lenne, hogy akik eddig is követték a blogot, tegyék meg ezt Bloglovinon is! Tudom, hogy regisztrálni kell a Bloglovinra és ez némi macerával jár, de nagyon örülnék neki, ha mindenki aki eddig is nyomon követte, az megmaradna a továbbiakban is. Persze aki nem szeretne regisztrálni Bloglovinra azt is megértem, hiszen olyan sokan olvassátok nap, mint nap a blogomat, hogy tudom itt vagytok srácok és olvassátok a blogot :) Ez pedig mindennél többet jelent nekem <3 nbsp="" p="">

Kirakom ide a linket ahol el tudjátok érni a blogot bloglovinon, és oldalt is megtalálható lesz kint. 


Tudom, hogy nem szép itt kérésekkel bombázni titeket, csak ez tényleg fontos lenne és nem akarlak titeket elveszíteni! Lehet nem sűrűn mondom, de TI VAGYTOK A LEGFANTASZTIKUSABB OLVASÓK! Egyszerűen imádlak titeket, és köszönöm....KÖSZÖNÖM! Köszönöm, hogy itt vagytok! :')

puszillak titeket
Bettina xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése