kedd, szeptember 11, 2012

Sziasztok

Nem szokásom ilyet csinálni - igazából ez az első, hogy ilyet teszek - de most valami különlegessel jöttem. Ritkán van rossz napom és olyankor általában zenét hallgatok, hogy jobban legyek. Most egy rövid kis novellát írtam levezetésként, amely kapcsolódik a One Directionhoz. A történet eleje kicsit szomorkás - valahogy tükrözi azt amit éreztem mikor írtam - és a vége meg romantikusabb. Azon módon kapcsolódik a fiúkhoz, hogy Zaynt beleírtam.

Ha van kedvetek olvassátok el, örömmel várom arról is a véleményeiteket, de nem szükségszerű. Aki akarja elolvassa és magában megtartja a véleményét, kinek ahogy jobb :) Én csak leírtam random amit gondoltam, a szavak maguktól jöttek vegyülve az érzéseimmel.

Természetesen új rész hamarosan lesz, már elkezdtem írni, szóval hamarosan a várt bejegyzéssel jelentkezem.

Addig is legyetek jók és millió puszi

Kattints a képre













Vagy katt a szövegre


Betti xx

2 megjegyzés:

  1. Meglepetés nálam.:) (legalul találod meg!)--> http://onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/p/dijaim_16.html

    VálaszTörlés
  2. Hali! Novella író pályázat nálunk, bármilyen híres ember szerepelhet benne bővebb info: http://flora-novella.blogspot.hu

    VálaszTörlés