csütörtök, augusztus 16, 2012

Díjak!

Sziasztok!

Egyszerűen elképesztő, hogy 5 díjat is kapott a blog! Ennél fantasztikusabb elismerést nem is kaphatott volna!!

Hálásan köszönöm Norahnak, Devilnek, Vívsnek, Tadrihh1Dlovenak, Csenge Németh-nek!!
Nagyon sokat jelent ez a blognak és nekem, köszönöm!! <3

Egyik díj


Írj 10 dolgot magadról

1. Körülbelül 13 évesen kezdtem el érdeklődni a zene iránt
2. Kedvenc könyvem a Harry Potter sorozat
3. Kicsinek rajongtam a Sailor Moon meséért
4. 13 éves koromig rövid hajam volt és a fiúkkal jöttem ki jobban
5. 7 évig németet tanultam
6. Kedvenc meséim a Disney mesék
7. Egyik legjobb dolog az életemben az volt, mikor eljutottam egy Tokio Hotel koncertre
8. Általános iskolában nem volt bankettem, az igazgató kitiltotta az osztályunkat
9. Miután lediplomáztam szeretnék Budapestre költözni
10. 16-19 évesen éltem ki a lázadó korszakomat
+1
11. A legnagyobb álmom kijutni Angliába és ott élni

Küldd tovább



Másik díj


1. Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról!
2. A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést fel kell tenni a jelölteknek!
4. 11 embert meg kell jelölni, és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés!)

Remélem nem haragszotok meg ha újra nem írok 11 dolgot magamról. Az elsőnek említett díjnál ezt megtettem.

Lássuk a kérdéseket :)


Devil kérdései

1. Mi vezetett rá az írásra?
Őszintén megvallva nem tudom. Egyszerűen random döntés volt, hogy írni kezdjek. Világ életemben imádtam olvasni és úgy gondoltam jó lenne kipróbálni milyen érzés írni. Talán ez vezetett rá.
2. Ki a példaképed?
Erre nehéz válaszolni. Sok emberből tevődik össze az én példaképem. A szüleim természetesen közöttük vannak. Felnézek a sportolókra hiszen tőlük a kitartás, a kemény munka és az állhatatosság erényét meg lehet tanulni és becsülni. Személy szerint nem tudnék megnevezni egy embert, mert mondhatnám a One Direction tagjait, Demi Lovatot vagy Lady Gaga-t. Mind mind olyan személyek akik más más téren mutatnak példát a különböző generációknak. Lehet nem valami értelmes, de én így látom/érzem ezt.
3. Miért lett a történeted főszereplője az adott "szereplő"?
Az első blogom Liamesnek indult aztán mégis Harrys lett. Hogy miért, nem tudom. Utána elkezdtem írni ezt a blogot és ebből már sikerült kihoznom Liamet a "főszereplőnek" aminek örültem. Liamben van valami ami megfogott, talán a mosolya, a haja, a szeme vagy az egész személyisége.
4. Szeretnéd -e ha a továbbiakban az írásod könyvileg, avagy filmileg is napvilágot lásson?
Nem hiszem, hogy bárki is kiadná könyvben akármelyik blogom történetét is. De az biztos, hogy szuper lenn ha bekötve látnám viszont egy írásomat
5. Mi alapján formálod meg a történetedben lévő női és férfi főszereplő, és fontosabb mellékszereplők karaktereit?
Olyannak amilyennek elképzelem/gondolom őket. Vannak mellékszereplők amelyek személyiségét valós emberekről mintázom. Mindenesetre próbálom kicsit izgalmassá tenni őket, amiben benne van hogy néhol túlozhatok is.
6. Mi az egyik legnagyobb álmod?
Hogy egyszer Írországban vagy Angliában élhessek. Esetleg Skóciában.
7. Ha szemtől szemben találkozhatnál a kedvenc hírességeddel, mit tennél?
Valószínűleg oda mennék hozzá, kérnék aláírást, fotót és megpróbálnék vele normális ember módjára beszélgetni. Lehet össze-vissza hebegnék és elfelejteném azt az angol tudásomat is ami van de valami ilyesmit tennék :)
8. Melyek történetek fognak meg legigazán?
Azok amelyek olvasása közbe bele tudom élni magamat. Illetve azok amelyeknél azért elképzelhető hogy a valóságban is megtörténhetnek. A túlzásba vitt "légből" kapott ötletek nem fognak meg annyira.
9. Melyik szereplő bőrébe bújnál a legszívesebben, a saját történetedben, és miért?
Talán nem meglepő, hogy Sam helyébe bújnék, mivel ő Liam párja a történetben.
10. Mit tennél, ha egyszer a saját történetedben a kedvenc főszereplőd bőrében találnád magad, és mindaz megtörténne veled, ahogyan azt te megírtad?
Elsőre teljesen le lennék sokkolva, de nem bánnám. Szívesen élném Sam életét, de hogy miként reagálnék az adott helyzetekben nem tudom. Lehet másként mint ahogy leírom a blogban. Más a gép előtt ülve írni és más valójában átélni.
11. Mit jelent számodra az írás?
Az a mód ahogy ki tudom fejezni a kreativitásomat. Ahol egy olyan helyet teremthetek/hozhatok létre amely olyan talán amilyenre "álmaimban" vágyom. Szeretem szabadon engedni a fantáziámat és csak írni. Nekem az írás az önmagam kifejezése. Ahol igazán magam lehetek.


Vívs kérdései:

1. Olvasod valamelyik blogomat?
Story of a Spanish girl. Nemrég bukkantam rá, azóta olvasom.
2. Hányadikos vagy?
Végzős - harmadéves - főiskolás vagyok.
3. Mi a hobbid?
Zene hallgatás, futás, olvasás, táncolás, írás, rajzolás és a barátaimmal lenni.
4. Milyen nyelven beszélsz?
Angolul beszélek a legjobban. Németül alapszinten beszélek.
5. Foci vagy tenisz?
Mindkettő. A bátyám révén nagy foci rajongó lettem, a 2008-as Olimpia óta meg rajongok a teniszért. Szóval nem tudok választani.
6. Nézted idén az EB-t? Ha igen kinek szurkoltál?
Természetesen néztem. Három nagy kedvencem volt, Anglia, Németország és Spanyolország.
7. Nálatok milyen idő van?
Jelenleg kellemesen hűvösebb idő van. Se túl meleg, se túl hideg. Pont jó
8. Van tesód?
Igen, kettő is. Egy nővérem és egy bátyám
9. Hajad színe?
Eredetileg sötétszőke. Jelenleg barnára van festve.
10. Szemed színe?
Kék. Tengerkék
11. Legtávolabbi hely ahol jártál?
Romániában, Sepsiszentgyörgyön 2007-ben.


Tadrihh1Dlove kérdései

1. Ha választanod kéne, mit választanál? Zene vagy Film?
Zene
2. Mit ettél utoljára?
Sajtos sonkás tésztát tegnap este.
3. Ki a kedvenc 1D tagod?
Ez a kérdés még mindig kínzás. Ha nagyon kell választanom akkor Liam és Harry (közöttük végképp nem tudok dönteni)
4. Melyik a kedvenc évszakod?
Az amelyikben születtem, a tavasz.
5. Ha lenne rá lehetőséged, melyik híresség barátnője lennél?
Én inkább csak simán "híresség" jelző nélkül Harry Edward Styles vagy Liam James Payne barátnője lennék.
6. Ha 10 percen belül világvége lenne, mire használnád ki az utolsó perceidet?
Először is kifejteném, hogy "karma is a bitch" a 10 percért. Aztán ha nem lennének a közelben a szeretteim, a családom akkor felhívnám őket elmondani nekik, hogy mennyire szeretem őket.
7. Mi a kedvenc 1D számod?
Ismét egy nehéz kérdés. Mindegyik dal első helyen van, de akkor legyen a Stole my heart.
8. Miért kezdtél el blogot írni?
Mert örömöm lelem az írásban.
9. Milyen posztereid vannak?
13 éves korom óta gyűjtöm őket. Ezerféle van. Vannak régiek, mint a Busted, Natural, Blue, B3, The Rasmus. De egész gyűjteményem van például Tokio Hotel poszterekből.
10. Milyen a hajad színe?
Eredetileg sötétszőke. Jelenleg barnára van festve.
11. Mit csinálnál, ha a One Direction-ös srácok jönnének veled szemben az utcán?
Megpróbálnék velük valahogy beszélgetésbe elegyedni. Aláírás, fotó és valahogy rávenném magam az értelmes beszédre. Jó lenne őket emberként megismerni, hogy milyenek. Nem akarnám elijeszteni őket.


Csenge Németh kérdései

1. Miért kezdtél blogolásba?
Mert örömöm lelem a történet írásban. Egyszerűen szeretem.
2. Van valami különleges története a sztorid születésének?
Nem igazán. Egyszer csak jött az ihlet és nekiálltam írni.
3. Kedvenc film?
Transformes, Harry Potter, Reszkessetek betörők, Egy gésa emlékiratai (biztos van még hirtelen ennyi jut eszembe)
4. Kedvenc állat?
Macska és kutya.
5. Ha tehetnéd melyik hírességgel töltenél el egy egész napot?
Csak egyet... Harry Styles
6. Kedvenc édesség?
Milka csoki.
7. Melyik adót nézed a leggyakrabban?
Disney Channel, Eurosport
8. Mit gondolsz a magyar zenéről, előadókról?
Nincs semmi baj a magyar zenével, ha nem a mostani előadókat nézem. Nekem ez nem igazán jön be és nem is írnék róla véleményt. Van akinek tetszik és szereti amit tiszteltben tartok. Én inkább a régebbi előadókat preferálom, mint Ákos és vele a Bonanza Banzáj, Edda, Hooligans, Groovehouse és még jó páran.
9. Van tesód?
Igen van kettő is. Egy nővérem és egy bátyám.
10. Melyik városban (vagy ha nem akarod elmondani) megyében laksz?
Komárom-Esztergom megyében
11. Kivel cserélnél életet? (Nem feltétlen híres ember)
Ez nehéz kérdés és nem is tudok rá válaszolni. Sok ember van akivel cserélnék biztosan, de így hirtelen nem tudnék nevet mondani.

11. Kérdést kell feltenni a jelölteknek!

1. Hogyan szeretted meg a One Directiont?
2. Van olyan ember akire példaképként tekintesz? Ha igen miért?
3. Mit szeretnél a későbbiekben kezdeni az életeddel? Főiskola, tovább tanulás?
4. Milyen állatod van?
5. Melyik országban élnél szívesen, ha nem Magyarországon?
6. Mi fog meg egy együttesben/előadóban?
7. Mennyire fontos a zene az életedben?
8. Sportolsz valamit? Ha igen miért azt amit?
9. Van kedvenc sorozatot/meséd/filmed?
10. Mi volt a legnagyobb őrültség amit valaha elkövettél?
11. Szoktál magadon nevetni, mikor valami "szerencsétlenség" történik veled?

Ennyi lenne az én kérdéssorom :)

Akiknek tovább küldeném:



Még egyszer hálásan köszönöm a díjakat! Ami persze nektek is szól, hiszen nélkületek nem lenne sehol a blog! Köszönöm! :)

puszii <3





3 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, és én is köszönöm!:)♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépen köszönöm a díjat :))) ♥

    VálaszTörlés
  3. Nemetet tanultal??? Eniss;) haha ich kenne nicht so viele leute auser meiner schule,die deutsch sprechen;))

    VálaszTörlés